Zwroty i reklamacje I Sklep online CocoNoon
Zwroty i reklamacje
Ubranie, które wybrałaś, ma zły rozmiar? Ciuchy po domu czy na imprezę układają się nie tak, jak oczekiwałaś? Posiadają wady, spowodowane naszym błędem? Sprawdź, jak je zareklamować lub zwrócić oraz jakie prawa Ci przysługują!
Reklamacje
Jeśli chcesz zareklamować produkt:
1. Wydrukuj formularz reklamacyjny lub wypełnij wersję online, podając szczegółowy opis wady.
2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym, jeśli wybrałaś wersję papierową. W przypadku wersji online, dołącz do towaru numer zamówienia.
3. Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
CocoNoon – Reklamacje
Przybysławice 54
32-075 Golcza
Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 – 21 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji. Paragon i nienaruszona metka są warunkami koniecznymi do akceptacji reklamacji.
Zwroty
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
1. Wydrukuj formularz zwrotu lub wypełnij wersję online.
2. Zapakuj przesyłkę wraz z formularzem reklamacyjnym, jeśli wybrałaś wersję papierową. W przypadku wersji online, dołącz do towaru numery zamówienia.
3. Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
CocoNoon – Zwroty
Przybysławice 54
32-075 Golcza
Czas na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny to 14 dni. Zwrot środków nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu. Paragon i nienaruszona metka, a także brak widocznych wad nie zawinionych przez Producenta są warunkami koniecznymi do akceptacji zwrotu. Paragon w formie elektronicznej nie wymaga wydruku.